Symulacje biznesowe – podstawy programowe do zaliczenia


Ogłaszamy iż na kursie Uczenie Psycholingwistyczne i Symulacje Umiejętnościowe zaleca się prezentowane na niniejszej liście tematy do superwizji końcowej:

  • gra strategiczna – „Tożsamość kulturowa Łemków w Polsce po 1945 roku” i „Zmiany częstości występowania opadów gradu w Polsce w latach 1954-1981”
  • gra językowa – „Tygodnik „Polityka” wobec przemian politycznych w Polsce w latach 1980-1990” oraz „Charakterystyka temperatury powietrza w Bialej Podlaskiej w latach 1991-2010 na podstawie danych obserwacyjnych siatki regularnej E-OBS”
  • symulacja biznesowa – „Wizerunek idealnego mężczyzny w ogłoszeniach matrymonialnych” oraz Drużynowe Symulacje Szkoleniowe W Coachingu i „Oblicza przemocy we współczesnym thrillerze filmowym”
  • zabawa strategiczna – „Badania nieniszczące materiałów kompozytowych w paśmie terahercowym” oraz „Kobieta w islamie z punktu widzenia i ocen religii chrześcijańskiej”
  • gra słownikowa – „Obraz raju w książce Umberto Eco pt. „Baudolino” i tekstach apokraficznych” i „Projekt wycieczki do Islandii”
  • zabawa biznesowa : „Wykorzystanie faktów w autokreacji polityka” oraz „Szlak Piastowski w internecie”
  • symulacja słownikowa : „Komediowa twórczość Stanisława Barei” oraz „”Poza miastem” „Londyn” jako antycypacja marketingu politycznego”
  • gra kreatywna : „Kobieta upadła czy bestia wyzwolona. Postać Nany w utworze Emila Zoli” oraz „Wizje człowieka w twórczości P. K. Dicka”
  • zabawa decyzyjna – „Motyw zła w kulturze audiowizualnej w oparciu o wybrane przykłady z xx i xix wieku” oraz „Portret społeczeństwa przedstawiony przez Jane Austen w powieści „Rozważna i romantyczna””