Ogłaszamy że w ramach funduszu unijnego „Mazowiecki Program Społeczny” do czwartego etapu przechodzą znajdujące się na poniższej liście wnioski:
zbudowanie elektronicznej platformy e-handlowej umożliwiającej automatyczną aktywację sprofilowanych, łatwych w obsłudze sklepów cyfrowych (ClickSale) – szkolenia pracownicze
stworzenie zdalnej wyszukiwarki usług tłumaczy, usług szkoleniowych i doradczych “ CzarneNaBialympl – warsztaty ze stresu
Pracownicze Szkolenia Negocjacyjne – szkolenia z kreatywności
stworzenie platformy współpracy B2B w zakresie zarządzania projektami informatycznymi – szkolenia z delegowania
stworzenie Portalu Ludzi Aktywnych z procesem bezpieczeństwa EMESS – szkolenia biznesowe
wypracowanie serwisu edukacyjnego budującego wiedzę na temat świadomej konsumpcji w dziedzinie farb – szkolenia HR
stworzenie usługi inteligentnego obrazu świadczonej drogą elektroniczną – szkolenia z zarządzania czasem
progres konkurencyjności firmy POLMARCO dzięki wykorzystaniu wzornictwa użytkowego – warsztaty handlowe
wzmocnienie efektywności procesów biznesowych poprzez integrację modelów informatycznych KTI Consulting, VADO sc i INFIN – treningi z kreatywności
4eventtv – wypracowanie cyfrowego serwisu dla e-rekrutacji w branży eventowej – treningi z delegowania
Badania i wdrożenie nowoczesnych metod leczenia starczowzroczności, astygmatyzmu, stożka rogówki – treningi z asertywności
zdiagnozowanie układów w skali atomowej: nauki ścisłe dla innowacyjnej gospodarki – szkolenia pracownicze
Budowa i wyposażenie Centrum IT Wilanów – treningi miekkie
Budowa platformy PocketAds – pierwszego w Polsce zintegrowanego, kompleksowego procesu planowania i zarządzania reklamą mobilną – szkolenia z przywództwa
Cyfrowo połączeni – e-Inclusion na terenie Miasta Malborka i Gminy Miłoradz – treningi ze stresu
Działalność w biznesie multimedialnym szansą na budowanie innowacyjnej pozycji firmy International Shopping Center Sp z oo – szkolenia firmowe
e-gabinet – stworzenie internetowego serwisu technologicznej obsługi gabinetów stomatologicznych i rejestracji klientów – treningi miekkie