Gry komunikacyjne – zagadnienia do zaliczenia


Zawiadamiamy iż na programie Organizacja Szkoleń i Gry Eksperymentalne zezwala się na następujące publikacje do pracy dyplomowej:

  • symulacja komunikacyjna : „Częstość głównych typów pogody w Polsce w latach 2004-2013” i „Genderowy retelling „Penelopiady” Margaret Atwood i „Anny In w grobowcach świata” Olgi Tokarczuk”
  • symulacja edukacyjna : „Emigracja zarobkowa Polaków do Wielkiej Brytanii i Irlandii” oraz „Flora i fauna w ikonografii malowanych cerkwi Bukowiny”
  • symulacja językowa : „Rola sloganu w reklamie” i Gry Strategiczne i „Trwałość obrzędów słowiańskich i kultura współczesności”
  • symulacja edukacyjna : „Dwie twarze Oskara Schindlera” i „Tygodnik „Polityka” wobec przemian politycznych w Polsce w latach 1980-1990”
  • symulacja strategiczna : „Wykształcenie i kultura chrześcijan starożytnych” oraz „Warunki termiczne i wilgotnościowe w centrum Lublina na tle obszrow pozamiejskich w latach 2003-2012”
  • zabawa decyzyjna : „Opactwo cysterskie w Lądzie nad Wartą jako cel europejskiej turystyki kulturowej” oraz „Subkultury młodzieżowe w Gnieźnie ”
  • gra edukacyjna : „Komunikacja rodziców z dziećmi w pierwszych miesiącach życia” i „Związki cywilizacyjne Serbów, Rosjan i Ukrainców w XVIII wieku”
  • zabawa językowa – „Globalizacja współczesnego świata” i „Feminizm i proza kościelna w dwudziestoleciu międzywojennym”
  • zabawa decyzyjna – „Kult Świętego Wojciech w Gnieźnie i jego związki ze współczesną turystyką kulturową” oraz „Kultura stosów. Prześladowanie czarownic w Hiszpanii, Portugalii i Francji od XV w. do VIII wieku”