Zadanie domowe – animatorzy edukacyjni – przedmiot nauki symulacyjne


SYMULACJA NR 1: opracować moduł edukacyjny dot. rozwiazywania konfliktów na bazie analizy krótkich scen z jednego z poniższych filmów:

  • La bohème; Werner Herzog
  • Samson; Andrzej Wajda, Cielec; Aleksander Sokurow
  • Przygoda; Michelangelo Antonioni
  • Człowiek bez przeszłości ; Aki Kaurismäki, Wałkonie; Federico Fellini
  • Jajo węża; Ingmar Bergman
  • Brazil; Terry Gilliam, Battle Royale; Kinji Fukasaku
  • Nocny strażnik; Ole Bornedal, Tajemnice Zoey; Robert Mandel
  • Enak; Sławomir Idziak
  • Dzikość serca; David Lynch, Dziennik sierżanta Fridaya; Tom Mankiewicz
  • Starsza pani musi zniknąć; Danny DeVito
  • Pasja; Mel Gibson

    ĆWICZENIESZKOLENIOWE NR 3: przygotować artystyczną zabawę team building na fundamencie teledysku do jednego z następujących przebojów:

  • Colloseum, Valentyne Suite, Van Halen, Van Halen
  • Ministry, Psalm 69: The Way To Succed And The Way To Suck Eggs, Sting, Mercury Falling, Suede, Coming Up
  • Porter Band, Helicopters, Thin Lizzy, Live And Dangerous, Sting, …Nothing Like The Sun
  • Kult, Polska

    PROBLEM NR 3: – Umiejętność intuicyjnego prezentowania nieintuicyjnych instrukcji. Przygotować wiarygodną dla osoby z podstawowym wykształceniem procedurę przyjmowania dowolnej zponiższych medykamentów:

  • 100.1, Sulfametoksazol w połączeniu z trimetoprymem do stosowania doustnego – postacie stałe
  • 23.1, Doustne leki przeciwpłytkowe – klopidogrel
  • 140.0, Leki przeciwnowotworowe i immunomodulujace – leki immunosupresyjne – azatiopryna
  • 152.4, Opioidowe leki przeciwbólowe – postacie do stosowania przezskórnego
  • 44.0, Inhibitory konwertazy angiotensyny – produkty jednoskładnikowe i złożone
  • 101.2, Antybiotyki makrolidowe do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
  • 178.5, Leki przeciwpsychotyczne – rysperydon do stosowania doustnego