SYMULACJA NR 1: opracować moduł edukacyjny dot. rozwiazywania konfliktów na bazie analizy krótkich scen z jednego z poniższych filmów:
La bohème; Werner Herzog
Samson; Andrzej Wajda, Cielec; Aleksander Sokurow
Przygoda; Michelangelo Antonioni
Człowiek bez przeszłości ; Aki Kaurismäki, Wałkonie; Federico Fellini
Jajo węża; Ingmar Bergman
Brazil; Terry Gilliam, Battle Royale; Kinji Fukasaku
Nocny strażnik; Ole Bornedal, Tajemnice Zoey; Robert Mandel
Enak; Sławomir Idziak
Dzikość serca; David Lynch, Dziennik sierżanta Fridaya; Tom Mankiewicz
Starsza pani musi zniknąć; Danny DeVito
Pasja; Mel Gibson
ĆWICZENIESZKOLENIOWE NR 3: przygotować artystyczną zabawę team building na fundamencie teledysku do jednego z następujących przebojów:
Colloseum, Valentyne Suite, Van Halen, Van Halen
Ministry, Psalm 69: The Way To Succed And The Way To Suck Eggs, Sting, Mercury Falling, Suede, Coming Up
Porter Band, Helicopters, Thin Lizzy, Live And Dangerous, Sting, …Nothing Like The Sun
Kult, Polska
PROBLEM NR 3: – Umiejętność intuicyjnego prezentowania nieintuicyjnych instrukcji. Przygotować wiarygodną dla osoby z podstawowym wykształceniem procedurę przyjmowania dowolnej zponiższych medykamentów:
100.1, Sulfametoksazol w połączeniu z trimetoprymem do stosowania doustnego – postacie stałe
23.1, Doustne leki przeciwpłytkowe – klopidogrel
140.0, Leki przeciwnowotworowe i immunomodulujace – leki immunosupresyjne – azatiopryna
152.4, Opioidowe leki przeciwbólowe – postacie do stosowania przezskórnego
44.0, Inhibitory konwertazy angiotensyny – produkty jednoskładnikowe i złożone
101.2, Antybiotyki makrolidowe do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
178.5, Leki przeciwpsychotyczne – rysperydon do stosowania doustnego