ĆWICZENIE NR 1: stworzyć moduł edukacyjny dot. przywództwa na podstawie oglądania fragmentów z wybranego z poniższych filmów:
Toy Story 3; Bradley Raymond, Lee Unkrich
Zakochany Nowy Jork; nowele, Mniejsze zło; Janusz Morgenstern
Ciemnoniebieski świat; Jan Svěrák
Skarby ukryte; Krzysztof Zanussi, Dzienniki motocyklowe; Walter Salles
Bilety; nowele
Arizona Junior; Ethan Coen, Joel Coen, Matka i syn; Aleksander Sokurow
Blue Velvet ; David Lynch, Komornik; Feliks Falk
Komórka; David R. Ellis
Lepiej być nie może; James L. Brooks, U-571; Jonathan Mostow
Johnny English; Peter Howitt
Poranek kojota; Olaf Lubaszenko
ZADANIE TRENERSKIE NR 3: stworzyć muzyczną grę motywacyjno – integracyjną na podstawie teledysku do wybranego z poniższych przebojów:
Thee Hypnotics, Live’r Than God, De Mono, Abrasax
Green Day, Dookie, Oddział Zamknięty, Ten wasz świat, ZZ Top, First Album
King Crimson, In The Court of The Crimson King, Egg, Egg, Sting, …Nothing Like The Sun
U2, Achtung Baby
ZAGADNIENIE NR 3: – Umiejętność poprawnego formułowania niejasnych danych. Opracować adekwatną dla typowego pacjenta instrukcję przyjmowania wybranej znastępujących medykamentów:
132.0, Leki przeciwnowotworowe i immunomodulujace – inhibitory enzymów – doustne inhibitory aromatazy
187.0, Leki przeciwdepresyjne – inne
47.0, Leki wpływajace na gospodarke lipidową – fibraty
14.1, Hormony trzuski – insuliny ludzkie i analogi insulin ludzkich
178.3, Leki przeciwpsychotyczne – kwetiapina do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
46.0, Leki wpływajace na gospodarkę lipidową – inhibitory reduktazy HMG-CoA
44.0, Inhibitory konwertazy angiotensyny – produkty jednoskładnikowe i złożone