Ćwiczenie metodyczne – trenerzy – specjalizacja komunikacja społeczna


ĆWICZENIE NR 1: stworzyć moduł edukacyjny dot. przywództwa na podstawie oglądania fragmentów z wybranego z poniższych filmów:

  • Toy Story 3; Bradley Raymond, Lee Unkrich
  • Zakochany Nowy Jork; nowele, Mniejsze zło; Janusz Morgenstern
  • Ciemnoniebieski świat; Jan Svěrák
  • Skarby ukryte; Krzysztof Zanussi, Dzienniki motocyklowe; Walter Salles
  • Bilety; nowele
  • Arizona Junior; Ethan Coen, Joel Coen, Matka i syn; Aleksander Sokurow
  • Blue Velvet ; David Lynch, Komornik; Feliks Falk
  • Komórka; David R. Ellis
  • Lepiej być nie może; James L. Brooks, U-571; Jonathan Mostow
  • Johnny English; Peter Howitt
  • Poranek kojota; Olaf Lubaszenko

    ZADANIE TRENERSKIE NR 3: stworzyć muzyczną grę motywacyjno – integracyjną na podstawie teledysku do wybranego z poniższych przebojów:

  • Thee Hypnotics, Live’r Than God, De Mono, Abrasax
  • Green Day, Dookie, Oddział Zamknięty, Ten wasz świat, ZZ Top, First Album
  • King Crimson, In The Court of The Crimson King, Egg, Egg, Sting, …Nothing Like The Sun
  • U2, Achtung Baby

    ZAGADNIENIE NR 3: – Umiejętność poprawnego formułowania niejasnych danych. Opracować adekwatną dla typowego pacjenta instrukcję przyjmowania wybranej znastępujących medykamentów:

  • 132.0, Leki przeciwnowotworowe i immunomodulujace – inhibitory enzymów – doustne inhibitory aromatazy
  • 187.0, Leki przeciwdepresyjne – inne
  • 47.0, Leki wpływajace na gospodarke lipidową – fibraty
  • 14.1, Hormony trzuski – insuliny ludzkie i analogi insulin ludzkich
  • 178.3, Leki przeciwpsychotyczne – kwetiapina do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
  • 46.0, Leki wpływajace na gospodarkę lipidową – inhibitory reduktazy HMG-CoA
  • 44.0, Inhibitory konwertazy angiotensyny – produkty jednoskładnikowe i złożone