Symulacje szkoleniowe – fundamenty teoretyczne do pracy magisterskiej


Ogłaszamy że na programie Dydaktyka Doswiadczalna i Symulacje Szkoleniowe zaleca się następujące tezy do superwizji końcowej:

  • zabawa biznesowa : „Stereotyp Szwecji i Szweda w najnowszej literaturze polskiej” oraz „Czasopisma literackie w polskim internecie”
  • zabawa biznesowa : „Nasz Świat 2004-2008 z dziejów prasy polonijnej we Włoszech” i „Motyw zbrodni w utworach Fiodora Dostojewskiego”
  • zabawa strategiczna : „Ukraina na łamach ,,Kultury” (1947-2000)” i Zespołowe Gry Symulacyjne W Przemyśle i „Inkwizycja- historia, metody dzialania, ofiary”
  • zabawa kreatywna – „Problematyka społeczna zawarta w listach św. Augustyna (Ep. 1-75)” oraz „Działania promocyjne kształtujące wizerunek miasta na przykładzie Gniezna”
  • zabawa językowa – „Obraz sekt w ujęciu Kościoła Katolickiego” oraz „Uniwersalne prawdy bajki. Rola Ignacego Krasickiego w rozwoju gatunku”
  • zabawa decyzyjna : „Globalizacja szanse i zagrożenia dla wspólnego świata” oraz „Zamek krzyżacki w Malborku. Historia a współczesna przestrzeń kulturowa”
  • symulacja edukacyjna : „Wpływ marketingu internetowego na treść użytkownika. Detekcja witryn informacyjnych” oraz „Szaleństwo w literaturze rosyjskiej XIX i XX wieku na danych źródłowych z życia oraz twórczości obserwowanych pisarzy epoki”
  • symulacja zespołowa : „Mass media i teroryzm” oraz „Opracowanie algorytmu oceny jakości obrazu termograficznego”
  • symulacja biznesowa : „Reklama we wspolczesnych polskich mediach elektronicznych. Aspekty socjologiczne i psychologiczne” oraz „Feminizm – pojęcie modne, czy znaczące?”