Gry kreatywne – podstawy programowe do zaliczenia


Informujemy iż na studiach Edukacja Innowacyjna i Symulacje Integracyjne zezwala się na nizej wymienione tematy do pracy dyplomowej:

  • zabawa decyzyjna : „Teatr Wojciech Bogusławskiego wobec współczesnych wydarzeń politycznych. Na studium przypadku współczesnych wydarzeń politycznych. Na modelu premier drugiej dyrekcji warszawskiej” oraz „Polszczyzna w okresie transformacji politycznej 1989-2005. Neologizmy i zapożyczenia w prasie i mediach elektronicznych”
  • gra menedżerska : „Rekonstrukcja procesów historyczno-literackich na podstawie serbskiej powieści (na studium przypadku dzieł M. Bułatovicia z lat 80-tych XX w.)” i „Postacie fantastyczne w twórczości Johna Rolanda Reneta Tolkiena”
  • gra edukacyjna – „Wykorzystanie faktów w autokreacji polityka” i Gry Szkoleniowe i „Duch jako element historii i psychiki narodu niemieckiego w twórczości Tomasza Manna”
  • symulacja menedżerska – „Recepcja Williama Szekspira w twórczości Juliusza Słowackiego” i „Komunikacyjna symboliczna wśród polskich środowisk gejowskich w Londynie po 2004 roku”
  • zabawa biznesowa : „Spektrograf rentgenowski” oraz „Mobing jako patologia interakcji międzyludzkich”
  • gra kreatywna : „Typy kobiet w angielskich powieściach gotyckich” i „Tożsamość narodowa młodzieży ukraińskiego pochodzenia w Polsce. Problematyka komunikacji kulturowej na portalach społecznościowych”
  • zabawa lingwistyczna : „Internet a sukces w nauce” oraz „Lew Tołstoj i Polska”
  • gra komunikacyjna – „Baza noclegowa w największych miastach środkowej i południowo-wschodniej części Polski” i „Wizerunek śmierci w literaturze polskiego średniowiecza (na studium przypadku „Rozmowy mistrza Polikarpa ze śmiercią” i „Skargi umierającego”)”
  • symulacja zespołowa – „Internet a feminizm – obraz polskich organizacji kobiecych w cyberprzestrzeni” i „Feminizm w TVN Style”