Gry komunikacyjne – podstawy programowe do pracy dyplomowej


Zawiadamiamy iż na programie Edukacja Innowacyjna i Symulacje Umiejętnościowe zezwala się na tu przedstawione tezy do egzaminu:

  • zabawa decyzyjna : „Zakłócenie komunikacji w internetowym przekazie reklamowym” i „Stroje i fryzury kobiet w okresie Cesatstwa Rzymskiego”
  • zabawa kreatywna – „Parametryzacja układów czujników światłowodowych w aspekcie optymalizacji parametrów detekcyjnych” i „Dramat życia obozowego w ocenianych utworach literackich”
  • symulacja edukacyjna – „Wykorzystanie reklamy w marketingu politycznym” i Symulacje Menedżerskie i „Język jako narzędzie komunikacji w wieloosobowej fabularnej grze komputerowej World of Warcraft”
  • gra lingwistyczna : „Duszpasterstwo Wojska Polskiego” i „Obraz kobiety w polskim komiksie”
  • gra lingwistyczna – „Związki cywilizacyjne Serbów, Rosjan i Ukrainców w XVIII wieku” oraz „Termiczne pory roku w Polsce”
  • symulacja lingwistyczna – „Ikony popkultury w kulturze masowej” i „Nawigacja w przestrzeni z wykorzystaniem technik wizyjnych”
  • symulacja biznesowa : „Kreacje postaci literackiej Cycerona w cyklu powieściowym „Roma sub rosa” Stevena Saylora” oraz „W poszukiwaniu intertakstualności – Kontrola obserwowanych utworów literackich”
  • symulacja zespołowa : „Idea patriotyzmu w postawach i twórczości Adama Mickiewicza” i „Myślenie Zachodu i Wschodu na studium przypadku starożytnej Grecji i Chin”
  • zabawa lingwistyczna – „Pismo linearne B Grecja nykeńska w świetle zabytków pisma” oraz „Gry komputerowe ich środowisko, wybrane aspekty pozatechniczne i odbiorczy”